5 nov. 2013

I've got my mind set on you - Hemtenta!

Så är det bara 49 dagar kvar till julafton! Vart tog tiden vägen... Jag vet inte hur det är för dig, men för mig så har har tiden förvandlats till pluggande. Jag sitter i genomsnitt 8h/dag i skolan, varav det är ca 1h lunch. Jag kan förstå dom i klassen som har jobb eller liknande att dom inte får lika mycket tid till att plugga, men istället för att hänga på Facebook och klaga över att kursen är dålig osv. osv. Så kan dom ju lägga all den tiden på att studera? Jag blir så bitter på sånt folk! Det är kanske inte så konstigt att det bara var 7st som fick VG och 25st som fick G på tentan medan hela(!!!) 23st fick underkänt! Holy mamma! Tänk då om dom hade spenderat sin dyrbara tid på att studera istället för att sitta och leta "fel" i studiehandledningen för att sedan skriva om det.

Oh well thats them. Jag är i alla fall snart klar med hemtentan. Imorgon ska jag sitta och skriva klart det sista så att jag kan spendera torsdagen med att kolla igenom den minst 20 gånger! Mohaha... Jag kan erkänna att jag inte hade klarat av att komma såhär långt idag om det inte hade varit för George Harrisson - Got my mind set on you. Har nästan lyssnat sönder på låten,  men man blir så glá av den. Lyssna på den! ;)

Men nu blir det ett Castle avsnitt innan sängen kallar.

Puss och hej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar