30 okt. 2013

I'd come for you

THOOOOOORRRR 2...Så atte Thor 2 hade premiär idag och den var så *** het! Inte bara Chris Hemsworth utan även Tom Hiddleston, Oh My! som vår käre George Takei skulle ha sagt.
Om jag får säga det själv så föredrar jag nog första filmen, men jag rekommenderar absolut Thor 2, det är nästan en film som man måste se, om man gillar Superhjälte-filmerna.

Men till en annan rolig sak. Jag fick idag reda på att jag klarade första kursen: Introduktion till Folkhälsovetenskap. Klarade nämligen tentan! Woop woop... För att vara lite självgod - Jag är så jävla awesome! Skulle bara ha läst på om de 11 folkhälsomålen också så hade jag fått VG på tentan -.-

Nog om skolan! Jag har nu ledigt från skolarbete fram till måndag då det är dags för hemtenta *Dan dan daaa* Förhoppningsvis så är jag klar med den på torsdag och kan skicka in den på fredag, men jag ska inte vara allt för självgod, jag vet ju inte vad det är jag ska skriva om än. Men det löser sig som allt annat.
Apropå att lösa sig, mina Vodka/Skittels  drycker börjar att ta form, gjorde resen av färgerna förutom gul då Vodkan av någon anledning tog slut, bara sådär! Så nu måste jag köpa en till flaska - Not cool! Fördelen är väl att fredagen kommer att bli fett med awesome! Paaaarty paaarty *untz untz untz*

Men nu är det dags att nana kudden, klockan har lyckats att springa iväg till de senare timmarna och jag har inte hunnit spela mina mobilspel än, det kan ju bero på att en viss Kula kom till Skövdeland idag.

Btw. min eventuella present till en mig själv kan eventuellt ha levererats till mig idag, kanske...

Puss och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar