29 okt. 2013

Sandcastle in the sand

Äntligen så är inlämningsuppgiften inne! Så nu har jag 5 dagar ledigt, från skolan iaf. Det verkar bli en aningen hektisk vecka:
Idag (tis) - Gå igenom inlupp 2 med Sara och Anna.
Onsdag - Bästaste Kula kommer till stan' och på kvällen nalkas det Bio - Thor 2
Torsdag - Inhandla lite stuffs inför Halloween och sen fotografera Amerikansk Football på Södra IP.
Fredag - D-Day! Förutom att jag blir ett år äldre så är det Halloween!!! Woop! Woop! Paaaaaarty... so to say. 
Lördag - ...
Söndag - Spelkväll med vänner!
   Plus att man ska hinna ta sig till gymmet, well good luck with that!
Fullspäckad vecka. Det bästa av allt är att det eventuellt kommer en eller två saker på posten, som ev. kan vara något som jag ev. har köpt till mig själv så att jag ev. vet att jag får något som jag vill ha, eventuellt! I'm så psyched

Som om det inte vore nog med alla härliga saker så har jag kommit en längre bit in på Castle *Dan dan daaah* Så sjukt bra serie - me gusta long time! Den har verkligen allt! Från de lättare mordfallen till de galet läskiga fallen där jag bara vill gömma mig bakom en kudde. Vem kunde ana att Nathan Fillion är så... ruggedly handsome! :)
Jag har varit så upptagen att jag inte ens har hunnit spela mina tre mobilspel! Shiet - får göra det ikväll aka innan det är dags för att nana kudden. Jag har förutom att finslipa min inlämningsuppgift provat att göra en Skittlesdrink, så nu ska skittleserna(?) bara lösas upp i vodkan och sedan så ska det bara vara att blanda ut det med vad man nu vill ha, t.ex. sockerdricka/fruktsoda. It's gonne be ledgendary!

Men som om det inte vore nog där! Det passas på att göra hemmagjord Beefjeerky också! Det luktar gudomligt i lägenheten, iaf i köket. Om nom nom...
Men nu är det dags för ännu ett avsnitt av Castle!

Puss och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar