28 okt. 2013

Walk on the wild side

Det är konstigt hur man kan hitta gamla saker via Facebook. Här sitter man i Högskolan i Skövdes bibliotek för att redigera det sista i sin inlämningsuppgift, och som de flesta vet så händer det lätt man hamnar på sidospår. Givetvis gjorde även jag detta, jag hamnade på FB som så många andra säkert också gör. Det bästa var nog att jag kom in till min blogg! O M G ! Jävlar vad svårt det skulle vara att komma in på den då! Det tog mig iaf 15 min för mig! Allt detta bara för att det visade sig att jag har kopplat bloggen till en annan mail... -.-' Ops!
I alla fall. Jag såg att det vara ca 2 år sedan jag bloggade sist, rätt mycket har hänt på dom där två åren kan jag säga. Jag har hunnit gifta mig och jag har börjat studera på Högskolan i Skövde till Hälsocoach... *Dan dan daaah* Rätt så nice ändå. Nu ska jag ju egentligen ägna mig åt att redigera min inlämningsuppgift, har bara två delar kvar att gå igenom.
Men det är ju mycket roligare att sitta och blogga! #Attensionspan enormous while studying eller något.

Det bästa av allt med att studera är att man kan skapa en speciell studie-lista på Spotify! Dock så måste jag medge att den ena listan är lite pinsam, en massa 90-tals musik a.k.a sånt som jag lyssnade på när jag var liten. Däremot så kan man ju alltid slå på "private session" eller något. Kom dock på att jag inte har gjort det nu... ops! -.-' Påtala om musik, R.I.P Lou Reed <3 p="">
Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar