31 okt. 2013

You can call me Al

Sista dagen som 23, what to say? Har spenderat större delar av dagen med att fixa i ordning "skittelsaften" :p Man måste nämligen sila ut sockerlagret som bildas, och det tar rätt lång tid. Men jag kan lova dig att kaffefilter kommer att vara din bästa vän, tillsammans med en tratt. En liten förvarning är att det luktar som bara den så jag rekommenderar att man använder sig av en gasmask eller liknande. Chansen att man får huvudvärk är stor. Men jag hoppas på att allt slit ska vara värt imorgon!
Det värsta var nog när man inser att man måste dammsuga lägenheten samtidigt som man har en mindre go huvudvärk. Men som tur var så erbjöd sig Kula att hjälpa till, och tillsammans så lyckades vi dammsuga så gott som hela lägenheten och snabbstäda toan. Woop Woop!

Om inte annat så blir det till att spela lite Pandemic med de bästa ikväll om allt vill sig väl. Varje gång som Trix och jag har spelat Pandemic så har vi vunnit. Jag förstår inte varför så många säger att det är svårt? Man behöver ju bara bota sjukdomarna, inte utrota dom! Dessutom så kom jag på rätt sköna regler för Drinking Game regler för Pandemic. Alla spelare väljer en färg, och för varje kub som läggs ut av sin valda färg så dricker man en klunk. Varje gång det blir en outbrake så dricker man för varje stad som drabbas. Det bästa är om man spelar på den svåraste nivån. Men reglerna är under konstruktion så jag får återkomma. Har du någon idé om hur man kan vidareutveckla reglerna så lämna en kommentar eller två ;)

Men nu kom pojkarna tillbaka från sin hämta My's present runda -.- Jag är inte ALLS nyfiken eller så... Nej nej nej varför skulle jag vara det liksom?! *Suck*

Over and out - Puss och hej, Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar