29 dec. 2011

JVM

Jisses! Inte trodde jag att JVM i Ishokey kunde vara så intessant. Riktigt kul att se de sista 20 min + förlängning och straffar. Nu råkar det ju vara så att jag inte kan ett dyft om hockey men enligt kommentatorerna så var matchen tydligen hyfsat intressant och Sverige spelade en bra match, inte överdrivet bra, men helt okej. Även Schweitz gjorde tydligen en riktigt bra match. Men peronligen så sög dom när det kom till straffarna, dom satte inte en enda, mendan Sverige satte sina två av 3 eftersom att dom inte behövde göra en tredje.
Det vart så spännande så att jag i skrivande stund sitter i badkaret och tar med ett bad medans jag bloggar... hmm har bloggandet gått liiiite för långt nu kanske. Bäst att jag slutar innan jag får någon mer dum idé.
I vilket fall som helst så är det tur att vi inte betalar för vattnet i lägenheten, för annars hade det blivit svin fawking dyrt ^^

Men med ett varmt bad och lite Dresden files så säger jag:
Howdey foks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar