28 dec. 2011

"Ollo?" -Sir it pronounce "Hello"

281211

Shit va kul! Jag har hittat tillbaka till min blogg och självklart så var jag tvungen att läsa igenom några av de äldre inläggen. Herrejävlar vad kul det är att läsa om sina ibland så modiga men oftast dumma eller rent utsagt korrkade bravader.
Men som om det inte vore nog med detta så fick jag tillbaka några goa gamla minnen av allt läsande.

I och med detta så har jag bestämt mig för att börja blogga igen! O M G ! Hur kommer detta att sluta och hur länge ska jag orka skriva om mitt ... hmm liv? Men framörallt; Kommer någon att orka läsa min blogg, förutom Trix då. Men och andra sidan så räknas inte han eftersom att han är min sambo eller före detta "tillfällige" något.
Vad fick mig att börja blogga då? Jo, det ska jag betätta. MTV sänder en sjukt rolig serie som heter "Awkward" och som handlar om en tjej som går från att vara osylig till att bli "it" och hon bloggar! Lite smått patetiskt sådär men galet kul!

I vilket fall som helst så är det snart Nyår vilket kommer att firas på schlâtta i år igen! Tada! Så intressant är mitt liv. Hoppas att det blir bättre detta året, för förra året så blev jag fast mellan ett par som prångt skulle hångla in nyåret medans jag stod mellan dom, jävla Aludden och Anette!
Anyway! Jag kom precis på en dålig sak med att blogga, istället för att fortsätta diska som jag lovade att jag skulle göra så sitter jag nu framför min överdrivna stora dator och skriver ner skit som jag inte vet vem som överhuvud taget kommer att läsa, förutm då Trix! Men som nämnde tidigare så räknas han inte.
Men man kanske ska ta tummen ur baken och lägga sig i sängen och nana kudden... Tåls att tänka på, eller så dricker man kallt gott kaffe med mjölk så kan jag garantera dig att åt minstonde jag håller mig vaken ca 3-4 timmar till... Lol!

Över and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar