21 aug. 2009

Live and let die

090821

Vad har man gjort idag då? Ganska mycket för att var mig.
Jag har pratat med någon från Branäs och ska på arbetsintervju den 15e september i Karlstad, spännande! Sen så har jag cyklat ner till Berger's i regnet för att luncha tsm med Ulrica, vilket i sig var trevligt. Det bar av till Meza efter att vi packat ur Ford Ka:n som var lite lätt överpackad. Väl inne på Meza så sitter min far där och lunchar med någon arbetskamrat så det fick bli för honom att bjuda mig på lunch, himla smidigt, tvingade honom inte eller så, frågade bara lite snällt om an ville sponsra sin dotter genom att hosta upp lite pengar, vilket han så gärna gjorde.

Efter lunchen och lite utspilld Loka (av Ulrica) så traskade vi iväg till hon som har To die for där Ulrica provade lite kläder för att senare köpa dom och sen blev det till att traska tillbaka till bilen. Himla trevlig lunch!
När vi kom tillbaka till Berger's så fick det bli till att cykla hem och jag vet inte vad jag gjorde. Kollade på Under the Tuscan sun och halvt somnade. Hade gått och lagt mig precis innan 05 och var uppe innan 10, yeey...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar