15 aug. 2009

Reddy, set GO!

090815 - Matchdag!

Så sitter man på bussen igen, vi har precis åkt från Örebro, det fick bli ett litet stopp för att äta frukost/lunch och nu är vi som sagt påväg på riktigt (mer eller mindre).
En hel dag i Sthlm är ju inte helt fel, om man är ute på stan' och ränner, men nu så ska vi "bara" spela vår seriepremiär i allsvenskan för att sen vänta på att Ralf har dömt herrarnas match kl 15. Vilket i sin tur betyder att vi kommer att komma hem så in i helvete sent! Gaah... men det är väl sånt man får räkna med, nu slog det mig att Spartacus herrarna också spelar kl 15.00 så det spelar ju ingen större roll alls att Ralf dömer en match.

Kan erkänna att jag för tillfället inte är det minsta taggad alls för att spela idag, har inte kunnat träna p.g.a. flytten men framförallt för att jag har/är (lite) sjuk. Har rethosta nu, hostar och hostar, hostattack är ett väldigt bra ord för att sammanfatta det hela.

Vi förlorade matchen som de flesta vet med 81 - 12 p vi spelade bra men Exiles var bättre, lite mer kondition och aningen mer styrka. Sjukt snabba var dom! Men men that's life! Spelade fullback igen, men det var lite konstigt, eftersom att jag är så van med att spela ytter.

Ny orkar jag inte skriva mer om det xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar