13 aug. 2009

Society

090812

Idag så har skruvat ihop tre lådor, inte kunant träna, vart på Amway möte, chillat lite på Sanden och käkat chikenburgare på torget.
Ja nu fanns det inte så mycket mer att säga om min dag, förbannat segt som vanligt, vaknade vid 09 -tiden och var äckligt pigg sen somnade jag om och vaknade vid 12-tiden och var trött. Men pallrade mig upp ur sängen och skruvade ihop mors lådor som jag lovat för att sedan kolla Asterix och Vikingarna som för övrigt är en väldigt bra film, låten när eftertexten kommer är grymt bra!
Jag fick även öppna för Kakelgubben som skulle lägga in två små saker som han sa, Arnold tro jag bestämt att han heter. Himla trevlig typ det där, som alla andra snubbar har varit.

Har även hjälpt far med att baxa ner två fönster från högsta vånignen vilket var aningen jobbigt eftersom att fönster väger mer än vad man kan tro. Speciellt om man får all tyngd uppifrån och man själv står på en stege, Yeey säger man då, eller mer hjäääälp!
Efter den lilla persen så for jag hem till Becca och lånade deras dusch då vi inte har en än, kommer i slutet av denna veckan eller i början av nästa. Efter det behövande men ack så sköna duschandet så for vi ner till stan' för att gå på ett Amway möte. Dom säljer bl.a. smink och rengöringsprodukter för ett billigare pris osv, vilket verkar vettigt.

Efter den informationen så cyklade vi iväg till Sanden och mötte Anna halvvägs så vi tog följe och träffade Timmy, Malin m.fl. på Sanden. Det var inte igår som man träffade dom kan jag lova. Träffade även Edvin och fick hans nummer, kanske får snålskjus av honom imorgon när vi ska till Pernilla och supa lite! Ska bli kul, hoppas jag, förvisso alltid trevligt att träffa, joel, djorjde, emma, pernilla m.fl.
Träffade även tomas som i och för sig jobbar nere på sanden så fort det är någon tillställning, men ändå. När jag lite senare kom fram till att jag var hungrig så bestämde becca, anna och jag oss för att dra till Pizza pizza och käka lite, men dom hade hunnit stänga så vi drog vidare till Italia, men dom skulle stänga om 17 min så det kändes inte så aktuellt längre, så vi drog till torget! Hatar 14-isar! Helvete vad jobbiga dom kan vara! Shiit, rabies typ! Men min kycklingburgare vad god i alla fall.

Det blev ett bra tag på torget för vår del, vi satt och pratade en massa minnen, och om vad tänker jag inte gå in på, men det var trevligt. Efter det taget så cyklade jag och Becca hemåt och nu sitter jag här och skriver samt smsar med Basti som befinner sig i Norge, jag kommer vara ruinerad sen!

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar