20 aug. 2009

The Replacements

090819 - Vid Merlins Rutigaste Y-Frontkalsonger!

Är fortfaranden sjuk, men jag gled ner till träningen och kikade på den, fast det blev mer att Vivvi och jag passade lite boll, lärde henne hur man kastar mer "riktiga" pass och inkasst. Himla trevlig typ det där, dock så har hon stukat knät så hon får/kan inte springa. Men vi kom fram till att nästa säsong, då jävlar!
Önskar att jag inte hade vart sjuk utan att jag kunnat vart med och tränat, verkade vara en himla kul och go träning med lite spel mot biffarna i herrlaget. Men men det är som det är...
Efter träningen så fick det bli till att fara hem och skruva ihop en Billy hylla så att mor skulle bli lite gladare och sen chilla! Fast chillandet bestod av att jag läste lite mer i HP - Dödsrelikerna för att lite senare bli upphämtad av William för att kika film hos honom. Himla komiskt; Han hade vart hos sin bror och hämtat tillbaka sin sladd till Tvn (mellan datorn och tvn så att man kan se på film från datorn till tvn.) Bara det att den passade inte! xD Han har köpt ny dator, eller vissa delar iaf. Himla lyckat xD Men det klarade vi fint, fick till att ha bra syn bara xD Så efter mycket om och men (med andra ord tjöt, som vanligt) så fick vi igång ljudet och filmen, som vi fick börja om på ca 2-3 gånger eftersom att någon alltid lyckades med att missa början, lyckat!

Sjukt bra film som bör ses av alla! Dock så glömde jag min mobil där xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar