4 nov. 2009

091029 - 091101

Fredagen 31/10 -09

Halloween...!!!

”Eftersom att vi inte är Celter i vår familj så firar vi inte Halloween” var mors förklaring när jag frågade varför vi inte kunda ha en pumpa för en gångs skull. Kul morsa man har! Då kan man ju fråga sig varför vi firar påsk och jul, vi är inte kristna heller... Hennes argument håller inte enligt mig, men eftersom att jag ibland kan vara en sån förstående och snäll dotter så tog jag inte upp det utan lät det vara.

På schemat idag så stod det Förfest hos Alexandra för att sedan övergå till firande på Lippan!
Man kan i korta drag säga att det blev till att vakan, göra sig iordning, äta lite och sedan dra iväg. Det är inte bra när man sover bort halva dagen alltså! Mycket illa!
Eftersom att jag är så fruktansvärt lat vissa dagar (dvs de flesta) så kom jag fram till att det går mycket fortare att cykla än att traska till Alexandra så det fick bli till att hoppa upp på cykeln och trampa iväg. Jä**** vad kallt det va ute! Trodde ett litet tag att jag skulle frys till en fiskpinne, men jag lyckades att undvika det hemska ödet! Väl framme hos Alexandra så fick jag tina upp lite med hjälp av Ölspelet! Underbart roligt och gott spel.

Efter ca 5 öl (33 cl 5,2) och en cider (33 cl 5,0) (för min del) så var det dags för att fara vidare till... Wait for it... Lipz! Redigt full som jag nästan var så traskade vi till kön som precis hade börjat bildas och väntade och väntade på att dom skulle börja släppa in folk. Dessvärre så kom inte Robin in, men nästa år så!!! Fast det hade vart så sjukt mycket skönare om det hade värt tvärtom (internmeddelande till Plattfisken) men det var som det var och jag klarade mitt uppdrag som jag hade fått under ölspelets gång, nämligen att bli bjuden på en drink av en främling vilket btw gick på ca 5 min 10 max. Jag fick även DJ:n att gratta mig... I’m wait for it.... AW wait for it... SOME! (Har nog kollat på liiite för mycket How I Met Your Mother avsnitt på sistone. Men eftersom att det är omöjligt så kan det inte vara mer än lögn...

Anyway... Kvällen var Awsome(!) förutom en detalj som bara Plattfisken kan förstå (vilken alltså) men Tack för en sjukt kul kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar