30 nov. 2009

He's my McYummy

McSteamy did a McNasty with McHottie, The McBastards! - Sug på den du...

Rugbyns Årsfest 28/11 -09

Villa Herne. Man kan sammanfatta årsfesten till att de var ganska tråkigt fram till säg 30 min innan man skulle hem.
Jag vet inte riktigt hur man ska säga, men jag är ganska säker på att jag har upplevt en helt ny raggnisreplik, något i stil med: Du ser vilsen ut, nästa låt ska vi dansa till. Sött eller? Det funkade fast det blev några låtar efter "lovandet", och när karusellen väl har börjat snurra så är det så är det ingen idé att hoppa av, så länge man inte mår illa. Men jag är ganska, eller jag är säker på att jag behövde den karusellturen. Me like!

Så med andra ord, I really enjoyed it, så att säga. Btw Han har mer kläder än vad jag har... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar