1 jan. 2014

Blurred lines

Så vart jag äntligen hemma i Sverige efter den korta men ack så sköna utlandsvistelsen till Östergötland och Linköping. Gårdagen var helt fantastisk, god mat, trevligt sällskap och en massa roliga sällskapsspel och lite NHL på det, kan det bli bättre liksom? 

Som vanligt så har jag inte avgett något nyårslöfte, det kanske borde vara ett löfte? I och för sig så sa jag att, när jag klarat Fysiologi med relevant anatomi tentan så ska jag söka bidrag från CSN. Sen så kan man väl tolka det lite som man vill, ett nyårslöfte eller inte?
Jag har inte riktigt förstått hela grejen med nyårslöften, hur många kommer ens ihåg vad man har sagt? De flesta dricker/super och behöver nödvändigt inte vis komma ihåg vad dom nu har avgett för löften? Självklart finns det dom som uppnår sina löften också, och dom ska ha en stor eloge! \ o / woop woop!

Änywäys! Nu får det bli till att packa upp och efter det blir det nog till att kolla senaste My Little Pony och kanske till och med kika på Castle säsong 3 extra material, eftersom att jag köpade mig säsong 3, bara 3 säsonger till att köpa så är jag ikapp. Men som med de andra serierna som jag följer så har jag nästan svårt att se mig själv med alla säsongerna av en serie, om inte alla säsonger finns i en box. 
De enda serier som jag har som är kompletta är nog (i Dvd/Blu Ray format):
Roswell High, 3 säsonger
Skärgårdsdoktorn, 3 säsonger
Sally, 2 säsonger
Pistvakt, 2 säsonger

Påbörjade tv-serier:
Ally McBeal, 1-2 av 5 säsonger
The Big Bang Theory, 1 av 7* säsonger
Castle, 1-3 av 6* säsonger
Grey's Anatomy, 1 & 5 av 10* säsonger
House, 1 av 8 säsonger

* = Pågående tv-serier

Så atte... jag har ju en del säsonger att köpa, och några som jag kanske borde börja med som:
Firefly
Furu-furu moon 
My Little Pony (nya serien)
Private Practice
Black Adder
....osv.

Men det får bli en annan gång!
En annan helt okej serie!

Puss och hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar