1 jan. 2014

Happy New Year!

Bye bye 2013, oh hello 2014!

2013 so far:
5 Bästa
#1 Att får gifta sig med den underbaraste Trixie!
#2 Slippa Arbetsförmedlingen
#3 Fira Nyår hos Kula och deras familj.
#4 Sommarjobba på Skara Sommarland
#5 Nickelback konserten

5 Sämsta
#1 Kula flyttar från Skövde
#2 ARBETSFÖRMEDLINGEN!
#3 Behovet av en fungerande skoldator
#4 ?
#5 ?

Överlag så har jag haft ett väldigt bra år! Jag kan inte ens komma på saker som har varit dåliga förutom de tre som jag har nämnt... dock är det väl bara de två första som är något av värde så att säga. Uppenbarligen så har det ju inte varit värt att komma ihåg. Däremot så har det ju hänt desto mer i världen som både har varit bra och dåliga. Jag rekommenderar att man lyssnar på: http://www.youtube.com/watch?v=cR_oUlx_C-o

En rätt bra summering av 2013.
Jag har i och för sig blivit halvt beroende av s.k Youtubers/Vlogers, och det är väl inte att rekommendera när man ska studera 100% osv. Men det vore ju dumt att klaga ^^

Nyår i Linköping då?
Det har varit helt fantastiskt roligt! Vi har spelat "När då då?" som är ett sällskapsspel som skall införskaffas! Man får ett påstående, som man ska gissa år på, men man behöver inte gissa fel utan det räcker med att man gissa på före eller innan det årtalet som man får på det första kortet som är gratis. Det har även blivit en del NHL 14, dock så har en av våra fyra kontroller gett upp, typ. Så det får väl bli att införskaffa en ny en, en RÖD! \ o /
För att inte snacka om den mycket goda maten som vi fick.
Förrätt: Grön ärtsoppa
Huvudrätt: Marinerad(?) fläskfilé och hemmagjord potatisgratäng
Efterrätt: Äppelkompott(?) med grädda och smulad pepparkaka

De som har frågetecken (?) efter sig vet jag inte riktigt vad man ska skriva att det var, men så gott som det. Efter maten så spelade vi Carcasonne utan expansioner, och tro det eller ej så vann jag! Woho! In your face Ljudas!

Hela sammanfattningen av 31/12 -13 är att det har varit en helt underbar dag med sköna människor! Hela sammanfattningen av 2013 är att det har varit ett år med många framgångar och roligheter, och få tråkigheter. Precis som det skall vara!

Puss och hej, leverpastej! <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar