10 jan. 2014

Ho Hey

O M G ! Snacka om att jag har agerat IT-support-ish idag. Vi har ett grupparbete nu i skolan och eftersom att vi som läser kursen är utspridda runt om i landet. Vi hade då bestämt att vi skulle träffas över Adobe Connect som är ett mer avancerat Skype, allt som har med adobe  att göra = Well now your fucked! Man kan väl säga att det tog ett bra tag innan vi tillslut fick hjälp av en lärare. Men tro på fan att det krånglar igen för mig så fort läraren loggade ut! Tro på fan att jag måste ringa till läraren igen så att han måste logga in så att jag kan komma in i rummet, so to say.
Men efter mycket om och men, mest mycket så funkade det fint. Vi kom ganska snabbt överens om att vi skulle sammanställa uppgiften - fallstudie 1 & 2 i ett google doc. Men eftersom att det bara var jag som hade ett google konto så fick jag guida alla de andra om hur man skapar ett konto och hur man editerar i dokumentet och ja, så gott som allt annat. Men efter lite meckel så löste det sig fin fint. Så nu är vi nästan klara, bara de sista som ska redigera sitt och på måndag så ska vi fixa i ordning allt så att vi kan skicka in det senast på torsdag. Woop Woop!
Jag fick även reda på att läraren från förra kursen inte har rättat klart alla hemtentor som skulle ha varit klara för några dagar sen. Men han har lagt ut allas betyg, vilket då betyder att mer än hälften har fått underkänt. Men det absolut värsta är att han då har gett alla som han inte har hunnit rätta underkänt och han har kommit till bokstaven L nu. Vilket betyder att mitt efternamn som nu tydligen börjar på bokstaven Å är sist i hela jäkla klasslistan, vilket då betyder att jag får minst tid att ev. komplettera min hemtenta. Detta är på grund av läraren redan har lagt ut ominlämningen. Jag blir så trött på skiten!

Änywäys, nu är det dags att ta helg och släppa allt som har med skola att göra! Så jag har spenderat tid på att spela lite NHL14 med vårt egna lag och tjäna in lite puckar! Jag lyckades till och med spela 4 matcher utan att blir riktigt förbannad. D.v.s. att jag bara blev lite förbannad aka. frustrerad, men det löste sig bara fin fint!

Puss och hej, leverpastej!

Bästa killen ever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar