8 jan. 2014

The tide is high (but I'm holding on)

Aaargh... Hur kunde vi förlora mot Finland av alla jäkla länder?! Jag kan acceptera en förlust mot Ryssland mycket bättre än en mot de satans finnarna... Lite Clearasile och dom försvinner? Anyways Mr. Mårts har äntligen tagit ut den svenska OS truppen och jag är väldigt nöjd med vissa personer, hoppas bara att de kan leverera nu! Men det återstår att se.
Jag och Trixie har även börjat bli lite allvarliga ang. vårat team i NHL. Som ni kanske vet som har NHL 14 så får man göra sitt egna lag och köpa olika "hockey packar" som innehåller spelare, kontrakt och lite annat smått och gott. Men det är som sagt inte fören nu som vi har tagit tag i vårt lag, och jag måste medge att vi har en helt okej första 5:a, bara NHL spelare, vilket bådar gott. Dessvärre så måste vi spela så att vi får mer NHL puckar så att vi kan köpa mer packs, så att vi kan få mer kontakt -.-' en ond cirkel. Men det är iaf. roligt och det är ju huvudsaken!

Det var ett tag sedan jag bloggade, men jag har  inte riktigt känt att jag har haft tid för bloggen. Då jag har en fet och saftig Fysiologi m. relevant anatomi tenta imorgon  :S Och jag är sååå sjukt stressad. (Det är därför jag sitter och bloggar nu xD) Men jag har fått reda på att det inte bara är jag som ha diverse stressymptomen i klassen, typ alla verkar vara galet stressade över tentan. Vissa ska till och med prata med kursansvarig över hur "dåligt" hon har skött informationen ang. tentan dvs. när den ska vara. *Suck-på-folk* Personligen så tycker jag att kursen var dumt lagd, över jul och nyår. Hade hellre lagt den som kurs #3 ist. för kurs #4 som den är nu. Men men man kan ju inte få allt här i livet.
Man kan väl säga att jag har spenderat mestadels av min tid fastklistrad i fysiologiboken eller testat mig själv på en massa fysiologitester på datorn. Jag måste ändå säga att testerna har gått ganska bra. Jag är dock mycket tveksam till huruvida jag kommer att klara tentan eller ej (I think NOT!) Men det blir nog bra...

Igår kom det nya Castle-avsnittet ut! Som jag har väntat!!! Men jag har sagt till mig själv: "My, du får titta på Castle när du har gjort tentan, men inte innan! Är det uppfattat?!" Himla smart va?! Vilket i sin tur då betyder att jag spenderar tiden (den tiden som jag inte pluggar på) med att kolla på The Carrie daires - I am dooooooooooomed! Men serien är bra iaf. Till och med Trix tycker att serien är okej, dvs. att han står ut med den aka. han behöver inte fly rummet när jag tittar på den. #WoopWoop

Over and Out!
Puss och kram, leverpastram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar