4 jan. 2014

It's not right but it's okay

Så atte... det är 6 dagar kvar tills tentan och dagen har varit en fantastiskt oproduktiv dag :( Jag har inte fått något gjort typ... that sucks! Jag har fortfarande inte lyckats vända tillbaka mitt dygn sedan dagarna i utlandet och det börjar tära på krafterna dessvärre. Men nu (i skrivande stund) så är det helg så då kanske jag kan lyckas vända tillbaka dygnet på riktigt. But who knows?

Jag hittade däremot en ny serie som jag kan kika på i väntan på att alla mina andra serier som jag följer ska börja igen. Det är The Carrie Diaries som är Carrie Bradshaw - Sex and the Citys dagbok om när hon var ungdom. Det är en helt okej serie, har sett 6-7 avsnitt av 2 säsonger atm. Men snart, den 6e så börjar Castle igen! Woop woop... I'm so excited...

Men imorgon så måste jag ta tag i pluggandet, det är ju som sagt bara 6/5 dagar kvar tills *helvetes-tentan* -_-'
Ny blir det till att kolla på lite Hockey, Rangers vs. Pittsburgh. Let's kill some Crosby tonight!!! *Hate him so much* Det spelar liksom ingen roll om Rangers förlorar, så länge Crosby är totalt förstörd så är jag nöjd! #HateCrosby

Puss och hej, leverpastej!
These guys are funny - enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar