2 jan. 2014

Something in your mouth

OMG! Sicken dag... Dagen börjar med att jag ska försöka vakna och gå upp vid 10-tiden, icke sa nicke! Det var inte förrens kl 11-ish som jag kom upp, efter att morsan ringde och meddelande att de var på väg till flygplatsen på Teneriffa. Bättre sent än aldrig? Väl på plats i skolan så slår det mig att jag inte kommer åt internet-edurome på datorn, så jag försöker få internet att fungera på min dator i alla fall 1h. Sedan går jag till IT-help för att få lite hjälp, men när jag kommer dit så så mer eller mindre vägrar tant-fan att hjälpa mig, och säger att hon har stängt, men på hemsidan står det att de ska ha öppet. Så fort jag sa att jag hade en Chromebook så stängde hon av totalt! Allmänt otrevlig tant, om hon inte kan det hon jobbar med så kanske hon inte ska jobba på IT-help -.- Nejdå jag är inte bitter. Som tur va så hann Trix att hjälpa mig med edurome.
Så när jag väl har fått internet så slår det mig att jag har en inlämningsuppgift som ska vara gjord tills imorgon, enligt gruppen då. Woops :s men det gick ganska snabbt att svara på frågorna, sedan så kan man ju fråga sig hur utförliga svaren ska vara. Men det återstår att se.

Klockan 14.45 plingar det till i mobilen och det slår mig att jag har Valberedningsmöte kl 15.00, så det blir till att plocka ihop allt, när det känns som om man precis har kommit igång. Jag vet inte om det bara var jag, men jag kände mig väldigt borta. Men det är bara till att komma in det. Vi glömde dock att utse en Fikaansvarig... hmm this might end bad ^^

Efter några timmars möte så vart det till att sätta sig hemma i soffan och plugga lite, tenta 9:e :S Me don't want to :( Efter att jag svarat lite halvdant (enligt mig själv) så kom jag på att det var hockey på tv:n aka. SVT Play. Betalar man för't så kan man väl lika gärna använda skiten... -.- Och oj oj oj 6 -0 till Sverige! Kom in precis innan 1a målet, trodde att det var en repris, men ickså sa nicke. 6 mycket snygga mål dessutom så det var en underhållande match att titta på. Nu får man hålla tummarna på vinst mot Ryssland i semin på söndag(?)! Jag är så pepp! JVM är bland det roligaste att titta på när det kommer till hockey, annars är det nästan roligare att spela NHL på Ps3an :)

Men imorgon är det en ny dag med nya tag och en massa pluggande!

Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar