4 dec. 2009

Far away

Idag var det dags för träning nummer 2 med rugbyn, nämligen träning med herrarna. Men innan det var dags för det så fick det bli till att luncha tillsammans med bror och far på Meza för att sedan traska hem till Nymarks nya läghenhet. Man bli rlite avundsjuk sådär, kommer jag in på högskolan så ska jag nog banne mig flytta hemifrån jag med.

Säger jag att jag har vart kolugn hela dagen fram till träningen så kan jag bara säga att det är en stor fet lögn! Jag ar vart aningen nervös inför träningen med herrarna samtidigt som jag verkligen har sett fram mot det hela. Jag såg även fram till att träffa en viss person så jag gissar på att det var det som jag var mest nervös för.
Man kan väl säga att träningen i sig gick sådär, vi spelade touch i princip hela träningen vilket är dödens efter ett tag och som om det inte var nog med det så fick TC oss att springa ägget som det så fint kallas.
Ägget går ut på att man ska springa i ca 80% med en boll i en bana som ser ut som ett ägg, 2 varv, vila och detta ska göras 5 gånger. Så in i helvete jobbigt säger jag bara, fy fan! Men gott var det, även om luften vägrade komma till mig efter 2a gången, lite pinsamt... Så jag drar nu slutsatsen att min kondition är ute på någon vacker solsemester någonstans... usch!

Efter träningen när jag kom hem och hade duschat så hade personen i fråga sagt på fejjan att han tyckte att jag försvann fort, fast vi lite senare kom fram till att det var han som kanske var seg eftersom att jag hade väntat på att Basti skulle bli klar... suck
Men nu blir det till att se fram mot onsdagens träning! :D Yeey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar