21 dec. 2009

Jag hoppas på ett under

Lite random fakta om mig

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: Ja
2. Är du lycklig?: Jag är ju inte precis olycklig.
3. Är du uttråkad?: Rätt som det är
4. Är du ledsen?: Absout inte, det nalkas ju Jul och en massa god mat!
5. Är du italienare?: Lika mycket som Dolly Parton sover på mage
6. Är du cooling?: Självklart! Fast det beror helt vem man frågar.
7. Är du från Irland?: Nej, men det va nära ett litet tag
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jajjemensan


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Jovars... eller behöver jag gå förbi igen?
2. Har du någon gång blivit sårad?: Klart, det ingår i livet.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Klart, vem har inte det?
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Yes
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Kan man säga
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Hur ska jag kunna veta det? Då hade det ju inte vart hemligt.
7. Är du kär?: Kanske lite
8. Vill du gifta dig när du blir stor?: Stor lär jag aldrig bli, men när jag blir äldre så.

TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon?: Hmm... Ögon
3. Katter eller hundar?: Hundar! Fast katter är trevlig krabater
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få
5. Tv eller Internet?: Internet
6. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Både och, gärna kombinerat. Men måste jag välja så blir det romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka?: Lycka!
9. Dag eller natt?: Natt
10. Msn eller mobil?: Mobil, msn finns ju som tjänst

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Nej, inte som jag vet
2. Brutit ett ben?: Kanske... isf lilltån
3. Gjort något du ångrar?: Säkerligen, kan bara inte komma på något just nu
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, scary as hell, men ska göras!
5. Ljugit för någon du tycker om?: Ja
6. Ätit en hel tårta?: Nej, inte än
7. Gjort bort dig offentligt?: Plenty!
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?: På sätt och vis, men inte i längden.
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Klart! Man är ju inte mer än mänsklig. saknar dig Pelle (kanin)
10. Velat försvinna?: Oja!

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Amanda Elg
2. Telefonsamtalet du fick?: Amanda Elg
3. Personen du var med?: Peter
4. Roligaste grejen som hänt?: Peters säng
5. Personen du smsade: Citron
7. Du skrev till på myspace?: Har det ej
8. Du tillbringade natten med?: Peter
9. Du kramade?: Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar