2 dec. 2009

Aint nothing wrong with that

Ja tror att jag börjar bli sjuk eller något, i natt så kunde jag som vanligt inte sova så jag bestämde mig för att ta mig en jogginrunda runt 03-tiden. Hur ormalt är det på en skala 1 - 10?
Förvisso var det ganska gott att få ur lite energi ur kroppen, men jag blev även påmind om varför jag inte är ute och joggar oftare, jag hatar det, speciellt på vintern eftersom att jag alltid blir så sjuk, min hals gillar inte kyla så att säga.
Men fördelen med att vara ute så sent/tidigt är att man i princip inte möter en kotte, ev. tidningsbudet men annars är det helt tyst och tomt ute. Fast jag skrämde iväg två rådjur, och då slog tanken mig; om det hade vart en älg istället, vad tusan hade jag gjort då? Jag skulle ju inte precis orka springa ifrån den... Det är nog en fråga som jag får handskas med om det nu skulle hända. Låt oss hoppas att det inte inträffar.

Mitt nya lemotiv är atm: Aint nothing wrong with that - Robert Randolph & The family band

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar