27 dec. 2009

Like a bridge over troubled water

091227 - Here you come again
Har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera vad som händer i mitt smått patetiska och på gränsen till mitt tråkiga lilla liv.
Igår på annandagen så blev det till att försöka cykla ner till Citron för att käka pizza (som inte var god någonstans, det var ju inte Pizza Pizza) för att sedan traska bort mot det fula bygget aka Arenan för att betala dyra pengar bara för att få se när Vetlanda whoopade skiten ur IFK! Himla osis. Efter det så bar det av hem till Citron där det nalkades god Öl och Super Mario på Wii. Jävlar vad vi sög! Nästan lite pinsamt när man tänker efter. Men men man kan ju inte vara bra på allt. Huvudsaken är ju att vi hade roligt.
Dock så blev det nog lite för mycket öl under en kort tid för Citron för han totalt sten decka kl 22. Hur kul var det då?! Så då fick det bli till att ta hand om honom en liten stund innan jag kunde försöka ta mig hemåt, vilket jag lyckades med efter lite om och men.
Väl hemma i värmen så krankade jag upp en öl och lirade lite Halo! Så underbart bra spel så man får gåshud bara man tänker på det. Fast det är mycket roligare om man är två som spelar... hmm

Efter lite lirande och drickande så ringde Peter mig och efter mycket skrattande så bar det av över bron igen.
Jag kan sammanfatta kvällen med att Peter och jag absolut Inte har samma musiksmak förutom Nationalteatern och Simon & Garfunkel. Det är väl dom och några få låtar till som vi kan mötas på. Men inte mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar