11 okt. 2009

The day after before

091010 - 091011

Lördag

Idag fick det bli till att fara till Överby med Anna efter lite om och men, dvs fixa en bil. Men efter lite telefonsamtal osv så fick det bli till att skynda sig lite. En snabbis till Stadium för att köpa en jacka som jag hittade dagen innan, men eftersom att jag är så otroligt smart så frågade jag min käre far om han kunde tänka sig att sponsra jackan, vilket han kunde tänka sig.
Efter jackan så fick det bli till att traska omkring lite i olika affärer och ta vara på den lilla tiden som vi hade på oss.

Efter överby så fick det bli till att kika en massa Roswell i väntan på att Anna skulle ringa och säga när vi skulle kila ner till Carina's för att spela lite biljard med JP och grabbarna.
Efter biljarden så drog vi hem till Henke för att tjata lite som sedan ledde till skinkrulle och ölspel :D Himla kul kväll!
"Lite" senare på natten så traskade JP, Anna, Erik och jag iväg hem till Martin, förutom Anna som vi lämnade av hemma hos sig. Väl hemma hos Martin så fick det bli lite mer tjatande för att senare dra hem till Eriks lägenhet.
Där det blev till att ligga å tjata lite, JP stod för det mesta, himla trevligt. Men framförallt mysigt att somna bredvid en som ligger sked med en och bara är allmänt skön och go!

Söndag

Vaknade vid 13 -tiden av att det var sjukt varmt, tre som delar säng, alla varma som element, två täcken och två kuddar och musik som väcker en med jämna mellanrum. Underbart! Faktiskt ganska, om jag får säga det själv, i alla fall att vakna upp bredvid någon som håller en i handen och kramar en med den andra armen.
I do miss the times...
Men efter lite gosande och mysande så fick det bli till att vakna på riktigt och slappa. Under slapp-tiden så slog det mig att Erik hade lovat att göra frukost till JP och mig så det fick bli till att fara till Kvantum för att införskaffa lite frukost bestående av: Nybakad limpa med ost på, någon märklig men god juice, kokta ägg, ost och bacon. I vanliga fall så brukar jag inte äta frukost, men herre min skapare vad gott det var! M m mmm...!!!
Under tiden så fick det bli till att kika lite tv och man kan lätt säga att vi fastnade för Vem vet mest eller vad programmet heter. Aningen kul samt irriterande vill jag lov. Hur kan folk veta allt så fort? Galenskap, en annan var ju glad om man hade rätt på en fråga eller två.
Kan meddela att jag även hann med att nana lite lätt innan det blev dags för oss att fara hemåt. Gentleman som Erik är så fick jag skjuts hem så det får bli till att traska ner för att hämta cykeln... men det får bli ett annat blogginlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar