12 okt. 2009

Keep up the good work

091012
Jag får erkänna att jag tröttnade på att jämföra min dag med Roswellkaraktärer, känner lite halvt att man måste ha sett Roswell för att förstå helt vad och hur jag menar mer allt och alla. Så det får bli till att återgå till det vanliga skrivandet och hoppas på att jag får ut något bra av det hela.
Så... Vad har jag pysslat med idag då, himla bra fråga, får nog ta och svara på den så gott det går.

Låg och smsade med en viss Erik hela natten tills kl 03 på morgonen då han skulle upp efter 3 timmar till. Stackarn, han måste ha vart hur trött som helst, jag skulle iaf ha varit det. Vad smsade vi om då? Mja, tills en början så var det mer på en skämtsamt nivå, men jag vet inte riktigt hur han lyckades få det att bli jätteseriöst. Men det kan ju vara väldigt gott att prata om det man har på hjärtat med någon som inte vet vad som har hänt, förutom det som märks, vill säga. Så det blev ca 3 timmar med att lätta hjärtat från båda hållen. Kan bara säga att de senare smsen bestod av 6 sidor med bara en massa text per sms. Ganska bra gjort vill jag nog allt säga och det gick hyfsat fort att skriva dom också.

Sen fick det bli till att vakan runt 13 -tiden för att jag-vet-inte-riktigt-vad-jag-gjorde, men efter allt det där så fick det bli till att duscha eftersom att jag hade ett vagt minne om att jag hade sagt till Anna att "Om det är fint väder imorgon så ska jag banne mig gå ner till stan." Och självklart så råkade vara fint väder, så som sagt; Ta en dusch och sen traska ner till stan, men eftersom att allt och alla ibland känner för att bara gå emot mig så började det självklart(!) regna när jag precis kom utanför dörren och hade låst. Så sjukt irriterande, men jag sa till mig själv att våga inte öppna den satans dörren och gå in och vänta på att det ska lsuta regna. Så det fick till att traska ner i regnet som självklart slutade när jag kom ner till stan, vilket i sig var väldigt gott. Så efter jag var klar på Apoteket så traskade jag vidare hem till Anna för att tjata lite och kika Pilotavsnittet av Roswell, så man får ju hoppas på att det är en till som fastnat för den serien, som förövrigt är en sjukt underbar och go serie att kika på!
Efter lite Roswell kikande så fick det bli till att säga hejdå till Anna och traska vidare hem till Erik för att hämta min cykel samt låna Halo 2 (tv-spel till Xbox + 360). Passade även på att möblera om lite i hans säng för att kunna kika på när han och Henke lirade Halo. Aningen kul, men mest sövande. Men det hann inte gå lång tid innan det fick bli till att bege sig hem i kylan. Det är sjukt vad snabbt det blir kallt nu alltså!
Gott att han har en ny jacka som är sjukt varm, men som inte är in vinterjacka, en mer all-around jacka som man säger på ren svenska.

Jag säger då bara: Den där satans bron! Så fort det blåser lite så är det ett smärre helvete att cykla upp för den, och eftersom att jag och "min" nuvarande cykel inte kommer så bra överens så blir det mer av ett helvete. då min cykel är utlånad till William som befinner sig i Skara.
Jag måste verkligen ta till baka min cykel snart innan jag får för mig något dumt som att slänga ner den andra cykeln över bron, vilket i sig är Väldigt dumt då det inte är min cykel, utan mina kusiners cykel. Så om jag nu mod all förmodan skulle få för mig att göra något sådant dumt så Måste jag ju köpa en ny cykel till dom. Så då är det ju lättare att bara ta tillbaka sin riktiga cykel!

När jag väl kom hem så fick det bli till att leka mästerkock, vilket alltid är lyckat. Sen så fick det bli till att fixa lite med den satans datorn, som förövrigt heter Steve, och efter Steve så fick det bli till att lira Halo! Så sjukt längesen och så sjukt underbart spel! Alla borde ha spelat Halo innan dom dör!
Dock så blev jag så trött att jag stensomna och nu sitter jag vid datorn igen. Förvisso efter lite kikande på tv och bullätande samt smsande med Erik.
Och eftersom att jag var smart nog att lägga mig och sova i ca 2 timmar så får det nog bli till att lira lite Halo så att man blir trött i ögonen och somnar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar