21 okt. 2009

We're only human... At least some of us

091021

Jag har fått ännu en snilleblixt, det måste vara någon slags rest från gårdagens snilleblixtrar.
Dina tänder är som stjärnor... Gula och långt ifrån varandra.

Sug på den du!

Det fick bli till att gå upp tidigt idag, redan vid 07 snåret allt för att jag skulle köra folket (Up with people) till Solängen, och dom skulle vara där kl 8. Efter det så for jag och hämtade lite Newbody saker som jag lämnade hos Berger's (det som Ulrica skulle ha) och stannade där och tjatade lite innan det fick bli till att fara hem för att nana lite till. Det lite till blev till 13-15 snåret. Herregud! Hela dagen hade gått i princip. Sen vid 18 så skulle jag hämta folket vid Insikten, Thn.
Passade även på att vara lite snäll så jag körde två till som hade blivit tillsagda att gå hem, herregud(!) finns det inget vett i folk nu för tiden?! Gå till Vbg, nordstan från Insikten, Thn! Det är ju helt sinnes!
Men när jag släppt av dem och vi kom hem så fick det bli till att käka lite mat. Sen så gick jag för att kika lite film och stensomna (såklart!). Så man kan ju fundera på när jag kommer att somna ikväll, tidigt hoppas jag på. Ska upp kl 07 imorgon igen för att köra folket till Arenan och sen så hade jag tänkt att träna... I'll be dead.

Baconsjukan åt alla! Mohaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar