18 okt. 2009

Passed out

091019

Fick mitt sportlife kort idag! UNDERBART!!! Så det fick bli till att börja med träningen igen, som jag var så flitig med innan sommaren.

Iaf, efter lite pappersarbete så fick jag äntligen börja träna, det blev 2 jobbiga km på löpbandet. Herregud vad jobbigt det är att springa! Och jag ska spela rugby och har spelat fotboll och tycker att det är jobbigt att springa, man kan ju börja undra vad jag gör på planen...
Efter den löprundan så vet jag inte riktigt vad jag gjorde, jag var antagligen så trött att mitt minne svek mig och jag gick omkring i någon slags trans och såg inte klok ut... hmm ja man vet ju aldrig med mig.
Jag vet iaf att jag tränade med Jonis och Reis vilket var himla trevligt! :D

Mot ett sundare och starkare liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar