7 okt. 2009

The Toy House

091004 - The toy house säsong 1 ep. 11 Kyle Valenti

Men först lite fakta om Kyle Valenti.
Kyle är son till sheriffen Jim och i början av serien dejtar Liz Parker. Kyle är som de flesta andra tonårspojkar i serier, den kanske inte allt för snygga killen, men den populära som är bland de bästa i skollaget. I hans fall så handlar det om basket.
Men från det att Liz blir skjuten och räddad av Max så börjar han sakta men säkert inse att deras "sommarflirt" mer eller mindre är dömd till att misslyckas.

Kyle Valenti (Nick Wechsler)har en viktig basketmatch och när han springer för att göra poäng så ser/hör han Liz som står på sidan och hejar som en galning på honom, vilket gör att han blir ofokuserad och ramlar och stukar foten.
Undertiden så står Max Evans, Isabel Evans och Michael Guerin på sidan om och diskuterar om hur vidare Max och Isabel ska berätta för sin mor(adoptivmamma) eller inte om att dom bara är 50% människor och 50% alien.
Men när matchen är slut så bestämmer sig Liz för att gå över till Kyles för att lämna en paj och lite matte anteckningar.

Saken är den att jag hade sovit över hos Basti (från lördag kväll till tidigt på söndag morgon)eftersom att jag inte fick fara hem för honom. Men det jag ville komma till var att jag skulle ner till Götet (Gbg) och spela 7-manna rugby turnering. Som de flesta vet så är min vänstra fot lite elak mot mig så jag funderade mest på om den skulle hålla för att spela med, speciellt 7-manna eftersom att det är mer intensiv rugby.
Vilket den förövrigt gjorde, och vi kom 3:a av kanske 5 lag. Alltid något.

Som sagt så vann vi inte men tredje priset va inte till att misströsta!
Me to know, you to finde out! ;)

Nu lite fakta om:

Nick Wechsler
Född 1978-09-03 Albuquerque, New Mexico
Nick har haft gästroll i Cold Case, Terminator: The Sarah Connor Chronicles och Lie to me m.fl.
Men det var rollen som Kyle Valenti, son till sheriffen i serien som han slog i genom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar