14 okt. 2009

Time to say goodnight... Or not

091014

Sova? Naa... min hjärna verkar känna att den inte behöver sömn som alla andra gör, utan den håller mig vaken 24/7 känns det som, men men... Så slog det mig att eftersom att jag är för pigg för att nana så kan jag lika gärna lira lite Halo 2. Viket jag även gjorde men eftersom att jag inte riktigt fattar hur man ska hamna på planet eller vad tusan det är man ska göra så lyckades jag hoppa ur skeppet som jag flög runt i och dog, några gånger. Himla frustrerande och irriterande så jag la ner den verksamheten tills vidare. Så det fick bli till att kika lite film, Maid in Manhattan, som jag förövrigt "kikar" på nu. Dock så verkar jag ha något slags filmminne så jag kommer i princip ihåg vad filmen handlar om, mer eller mindre. Lite irriterande ibland eftersom att varken har köpt, laddat ner eller bränt ut några filmer på ett tag så det får bli till att kika på de filmer som man redan har. Och som du kanske då förstår så kommer jag ihåg vad som händer osv.

Nu (04.50) så är det bara 1.10 h kvar tills jag ska vakna, 2 h kvar tills jag ska upp och 3.40 h kvar tills Erik kommer och hämtar upp mig för att köra mig hem till honom tillsammans med min dumma dator som förövrigt heter Steve.
Så nu kan man ju fråga sig varför han hämtar mig när jag kan ta mig ner på ett annat sätt. Men då ska jag säga dig!
Jag fick inte gå ner, han insisterade på att han skulle hämta upp mig och Steve. Och snäll som jag är så sa jag inte emot. Så det kan gå ^^

Dock så blev det en del som ska bli gjort imorgon, greja med datorn (fast det pillar Erik med), nana lite, arbetsförmedlingen, träna de små och spela biljard/bowling med grabbarna. Och där emellan så ska jag hinna ta mig hem och byta kläder, ev. duscha osv. Det kan bli tight med andra ord, men det ska väl inte vara något hinder för mig. Glömde att jag behöver käka lite mat också. Herregud!
Håller på att läsa "Bitterfittan" också, sjukt rolig bok, it seems. Har dock inte kommit så långt eftersom att jag inte direkt har vart på något läsarhumör, utöver bloggar och annan allmän "skit".
Men nu får det bli till att kika klart på filmen och sen så får vi se vad som kan tänkas hända :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar