27 juli 2009

Boring like you

090726

Och vad fan har man gjort idag? Inte den blekaste aning! Eller jag har ju grundmålat fönsterkarmen och spelat spel hemma hos Erik.

Jag har nämligen bestämt mig för att göra något kreativt av fönsterkarmen eller vad det heter, så jag har målat den vit så att jag kan måla något vackert eller mindre vackert för den delen också. Men det kan nog bli jättefint, om inte annat så är det bara att måla över det igen.
Som om det inte var nog med det så har jag kommit fram till att dom mjukisarna som jag köpte igår är sjukt underbart sköna! I Love Them! Fast dock så är det lite synd att det inte är någon vidare bra lösning längst ner på dem, men det får man lösa med andra metoder.

Det hann även bli lite spel som blev till mycket spel hemma hos Erik, BANG! hette spelet, heter förövrigt. Sjukt skoj, lite många regler att komma ihåg, men när man väl har fått lite kläm på det hela så är det som sagt sjukt skoj att spela. I have to buy it some day! Det blev kanske spel från 8 - 00 då förstår man att spelet är roligt när man bara kan spela det om och om igen utan att tröttna på spelet.

Jag hade ju tänkt fara hem till Vargön sen för att nana men det fick jag inte för föräldrarna, för någon ska ju öppna dörren för hantverkarna, och det är tydligen jag som får stå för den biten verkar det som, inte för att det gör mig speciellt mycket, men ändå liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar