23 juli 2009

Tired of being sick and tired

090722

Eftersom att jag inte kommer ihåg så mycket av igår då jag sov mig igenom nästan hela dagen och resten vill jag inte prata om så har jag väl inte så överdrivet mycket att säga, förutom att jag är så jävla sjukt trött. (Har inte sovit riktigt än) då jag har vart i Ed och hälsat på Tony för att prata lite deep shit, men var tvungen att vara hemma senast 07.00 för att kunna öppna för snickaren på Blåsut. Så jag vaknade 5 för att sen åka vid 5.45 -tiden och jävlar vad trött jag blev sista biten. Men jag timade in det sjukt bra, för vi kom samtidigt till huset, är man bra så är man.
Och nu så sitter jag likt förbannat i min säng och önskar att jag bara kunde lägga mig ner och sova, men listerna i rummet mitt spikas inte fast av sig själva och dörren målar inte sig själv. Så med andra ord, jag har en himla massa saker som jag behöver göra innan jag kan lägga mig. Samtidigt som jag ska till Becca runt 17 -tiden. Det är tur att hon bor så nära som hon gör nu! Annars hade jag vart en död fisk på torra land vill jag lova!

Men nu får det nog bli lite frukost för att sedan fara tillbaka till stan' för att köpa lister m.m. Yeey... not! Men samtidigt ändå xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar