8 juli 2009

Date

Så var man ny på bloggen då!

Igår var det en spännande kväll, var på dejt! För typ första gången, eller en Riktig dejt. Alla andra gånger så har jag mer eller mindre hoppat över dejtandet men inte denna gången. Kan ju erkänna att det kändes aningen märkligt att gå på en dejt, vad är det ens för ett slags ord?
Nu kanske du undrar hur vi träffades, men det är oväsentligt ;) iaf, vi hade bestämt att vi skulle gå på Ice Age 3, som han redan hade sett, men söt som han verkar vara så kunde han tänka sig att gå och se på den igen. Så det fick bli den sena föreställningen eftersom att jag hade träning osv. så vi bestämde att jag skulle hämta upp honom (eftersom att han inte visste om han hade bil eller inte) vid 19.45 för att sen åka in till stan' och hämta ut biljetterna, som han förövrigt betalade :)
Men eftersom att man skulle hämta ut biljetterna minst en halvtimme innan bion började och vi var där 20.00 så hade vi 45 min till övers innan bion började. Så vi gick till Hemmakväll och köpte oss lite godis för att sedan och och sätta oss och prata på en parkbänk. Lite stelt, men jag gissar på att det är så det brukar vara?

Efter mycket prat om linser (då båda använder det), bilar och mobiltelefoner så blev det till skynda iväg tillbion.
Jag kan väl säga att Ice Age 1 och 2 är bättre än 3an, men att man absolut borde se den om man gillar dom första filmerna. Men man fick till några härliga skratt.
Efter bion så bar det av till Donken för där vi blev sittande till lite över tolv. Sjukt trevlig kille!

The rest; Me to know, you to find out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar