12 juli 2009

Fallen leaves on the gound

Kan bara säga att bland det första jag tänkte idag när jag vaknade var; West Coast! Så det fick bli till att ringa Plattfisken för att försöka få med henne dit, var så sjukt sugen så att jag till och med erbjöd mig att betala halva priset på inträdet, och jag är arbetslös! Hur går detta ihop kan man ju fråga sig. I vilket fall så sa hon att hon var halvt bortlovad men att hon skulle ringa tillbaka när hon visste mer, dvs ca en timme efter. Så jag låg kvar i sängen med Steve och kollade på Pokémon. Himla kul ändå + att det är fan Kult!
Måste ha hamnat i någon slags trans eller något för jag blev nästan lite rädd när mobilen ringde, då är det lite illa! Självklart var det Plattfisken som sa att hon inte fick tag på personen hon halvt lovat bort sig till så vi bestämde att vi skulle ses 13.45 vid tennishallen. Eftersom att det var en bra stund kvar tills jag skulle åka så kollade jag lite mer på Pokémon för att sedan käka lite frukost samt göra mig iordning och vänta på Rune.

Sen jag blev stoppad av polisen då jag görde för fort i Vargön så har jag börjat köra mer lagligt och i korsningen till arenan/tennisen osv så kom det ut en snubbe på vägen med väst på sig så jag blev ju skit rädd att det var en polis. Körde lagligt och allt men när jag kom lite närmare så visade det sig att det bara var en volonter, så jag halvt stanna men sen så slog det mig; Varför ska jag prata med honom? Så jag körde och ställde mig, måste verkligen ha sett jättedumt ut. Sen när jag gick ut ur bilen och mötte Plattfisken så hade hon gjort i princip samma sak x) Så kan det gå.
Väl frame vid arenan så fick det bli till att hosta upp 300 kr för att betala inträdet och få sig varsin fin stämpel på handen som senare visade sig färga av sig. Grrr... samt varsina röstsedlar och lite annan skit.
Eftersom att det handlar om bilar så var jag ju bara tvungen att ta med mig min systemkamera så när jag plockar upp den och ska starta den så startar den inte! Då in såg jag ju genast att jag hade glömt sätta i batteriet som satt hemma i batteriladdaren! Damn! Men som tur var så har jag en sjukt bra mobilkamera, 5 mp (dvs. halva min systemkamera fast utan system då.) Så jag fick nöja med mobilen.
Så där traskade vi runt med en lila kamera och en rosa mobil xD Mycket tjusigt om jag får säga det själv!

Efter många snygga bilar (som ni kan se på min Bilddagbok om ni är inloggade. Annars så får ni fråga efter mitt gästlösen. Sök på: Levinen) så fick det bli till att rösta samt bestäma mig för om jag skulle köpa en t-shirt, vilket jag efter mycket om och men gjorde. Och efter det lilla köpet så traskade vi ut till våra bilar, som förövrigt har samma färg.
Sen när vi skiljts åt så for jag hem till Sundéns för en kopp te med Ulrica, mycket trevligt, som alltid. Och efter den koppen te så for jag hem och kollade på... Oh My God Pokémon! xD
"Team Rocket Flyger Iväg Igen...!!!" Så sjukt bra!
Efter maten så fick det bli lite mer Pokémon för att sedan åka ut med inlinesen, Nygårdsrakan och tillbaka, sen 4-kanten, Hallevi och tillbaka hem. Kände att jag kunde åkt mer, men att det var förbasakat kallt ute! Och nu sitter jag här i träningskläderna och bloggar; Hur i hela friden hände detta?!
Kan slå vad om att det kommer bli ännu mer Pokémon sen när jag duschat.

P.s. Jag har nu även lyckats hälla i mig 1 liter Tranbärsjuice! Nyttigaste på länge, men efter kanske en halv liter så började den förfärliga smaken försvinna. Hur ska detta sluta? :O D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar