20 juli 2009

When it's all said and done

090720

Gick som sagt och la mig vi 04.30 och skulle vara vaken vid 07.00 för att ringa till Vårdcentralen för att beställa tid för min satans skit fot! Det gick ju sådär kan jag meddela, jag ringde dit och knappade in mitt personnummer samt mobilnummer och dom sa att dom skulle ringa lite över 08. Självklart så ligger jag vaken och väntar på att dom ska ringa, men dom ringde aldrig, då går det upp för mig att jag tryckt in fel mobilnummer! Blev så sur att jag sket i det och somnade om. Sen vid 10 -tiden så ringde jag dit igen och kontrollerade extra noga att jag skrev in rätt nummer för att sedan sova i 1h igen. Där i mellan så kom mor in i rummet och konstaterade att jag och bror skulle ringa när vi ville bli hämtade, jag mpste nog ha sett jättesleten ut...
Sen när jag väl tagit mig upp ur sängen så fick det bli till att laga mat, som i att bror fick laga mat då jag gjorde det igår åt honom. Lite kyckling och ris fick de bli, vi passade även på att kolla på "Små i stora världen" samt "American choppers" eller vad det heter, sjukt bra iaf! Sen så när vi käkat upp så fick mor komma och hämta oss så blev det även en tur till EM Möbler för att beställa den där soffan samt en tripp till Färg & Tapetlagret för att sedan åka till huset och lägga golv. Fast jag somnade ju då på golvet medan bror grejade lite med isoleringen, är man trött så är man.
Sen har jag en minneslucka, men det slutade iaf med att bror la golvet och jag sov. Sen när jag vaknade så stod maten framme så det fick bli till att käka och sen plocka lite i köket för att sedan sätta sig med Steve och prata djupa saker med PF och andreas, samt lite med Tony...
Sen så ringde far och bad oss att köpa hem lite frukostmaterial så det fick bli en sväng inom Kvantum påväg hem. Och nu sitter man i sin säng och skriver, fast nu får det vara nog för idag.

Avslutar med ett citat från Tony:
"det är väl bra, jag sitter här och blir dissad av en "jag måste bloggerska" men annars är det allt bra"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar