25 juli 2009

Drink up, fall down then we'll do it all over again!

Så jävla bakis! Vaknade vid 09 -tiden och var hur pigg som helst typ. Tog ett glas med vatten och gick ut och joinade Patrik ute på verandan. Himla gott väder, solen som värmde ibland och en sval bris som blev lite kallare sen. Efter ca 1.5h så gick vi (Jag, Patrik och Andreas (som joinade oss senare)) in till Becca och Jossan och störde dom lite, så det ska vara. Så det fick bli lite tjat i några timmar innan alla kom fram till att vi är jättehungriga men pizzeriorna har fortfarande inte öppnat! Gaah... Varför?! Så efter ett tag så kom vi iväg till Donken.
Fick Patrik till att köra hem till Backen så att jag kunde byta kjolen mot ett par byxor, men självklart så inser jag att jag inte har några byxor kvar i huset eftersom att jag har glömt att ta med mig lite byxor tillbaka efter att jag vart i Vargön och duschat (då vi bygger om i badrummet så finns det ingen dusch i Backen.)
Men jag fick ju lämnat alla mina saker, så det gjorde inte så mycket tyckte jag.

Väl framme på Donken så har jag hunnit att bli bakis i bilen. Mat, Nej tack! Så det fick bli en cola, försökte trycka ner en Cheesbörgare, men det blev typ en tugga sen så gick det inte att få ner en enda tugga till! Då är det lite illa eftersom att jag egentligen är hungrig.
Tänkte även passa på att köpa ett par mjukisar, men det fick jag inte för dem andra, himla stil så när vi kom hem till Becca igen så cyklade jag ner till Intersport och köpte ett par as grymma Nike mjukisar för 550 kr :O OMG!!! Men men... Förövrigt så var Intersport fyllt av Norrmän och Danskar typ... Herregud, tur att man är snabb på att välja kläder! En minut till i affären och jag hade fått ryck på folket, speciellt när dom har småungar som bara vägrar göra det föräldrarna ber dem om och bara skriker och gormar! Rabies på sånt!
Men men... Sen så bar det av till Kvantum för att införskaffa sig lite tandkräm som jag så fint glömde igår.
När jag kom hem så gick jag mer eller mindre direkt till sängen och la mig, Peter och Disa kom på besök också, himla trevligt, dock så somnade jag men jag hann prata lite med Peter innan dom skulle hem och plocka vinbär, eller rättare sagt; Disa skulle plocka och Peter observera. Så det ska vara!

Fram mot kvällen så for jag ner till Anna för att kolla på film och allmänt ses. Lite trevligt tjat med Anna, Amanda och Reis, lite diskussion om hur vidare det var för "status" på hans föräldrar som tydligen har börjat ses igen... Mja detta kan bli spännande!
Sjukt hungrig är jag också, har ju knappt kunnat få i mig någon fast föda idag, men som jag brukar säga till andra: Skyll dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar