21 juli 2009

A house dosen't make a home

Bitterfitta, jag? Nej varför tror du det?! Gaah... Satans föräldrar! Först så ska jag hjälpa till med huset och när jag gör det men vill greja med mitt rum som snart är klart tro fan att jag inte får det då! Nej för att Dom vill inte ha mer "projekt". Men va fan! Jag kan väl göra klart mitt eget rum, jag är ju inte inkompetent eller något, jag kan väl slå i spikar minst lika bra som dom! Jag blir så sur! Som om det inte vore nog med det, jag får köpa tv men jag får inte låna bilen för att kunna hämta tv:n. Blir man förbannad eller förbannad! Vad är deras problem liksom? Jag köper ju skiten för mina egna pengar, kan ju till och med betala den satans bensinen själv, men icke sa nicke! Jag fattar verkligen inte hur idioterna tänker ibland, får det inte gå bra för mig eller? Eller måste dom vara med och göra allt jag gör? Jag tänker högt, men då kan jag ju spika i listerna till mitt rum. Pappa säger men om du väntar tills på torsdag så kan jag hjälpa dig. Va fan! Det är ju för i helvete bara lister, hur jävla svårt kan det vara?! Jag säger, jag kan ju fixa i ordning min dörr (ska sätta i en spegel där i) och ber pappa om hjälp med att ta ner dörren. Mamma säger, om du vill så kan jag hjälpa dig att måla den.
WHAT!!! Jag blir seriöst GALEN! Dom vill att jag ska hjälpa till med huset, men jag får fan inte gör klart mitt egna rum innan dom är klara med sina. Hur fan tänker dom?!

Så jag for till Becca istället och var social, tro det eller ej, men ibland så kan även jag vara social.
Sen så åkte vi och hämtade upp Nymark för att käka pommes nere på torget och se Beccas reakion när det kom fåglar emot henne. Sjukt kul! Hon skulle slänga skräpet i en papperskorg då jag påpekade att fåglarna började närma sig, Beccas reaktion; Slänger allt hon har i händerna upp i luften och kastar sig in i bilen och låser dörren.
Man skulle ha filmat det och lagt ut det på Youtube, så sjukt roligt att se!

Och jag är fortfarande putt... så det fick bli till att nana på Blåsut ikväll!

And it's you when I look in the mirror
Ans it's you that make it hard to move on
And sometimes the best you can do is to fake it

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar