25 juli 2009

Cheers mate!

090724

Idag fick jag sovmorgon, ända fram till 10 -tiden, helt otroligt! Så från 10 så spenderade jag tiden med att vara flitig (som vanlig). Jag la ut en annons på blocket eftersom att vi vill bli av med ett badkar och ett badrumsskåp, ringde en hyfsat fort och sen så fick jag lite mail också, det kan nog gå vägen det här tror jag.
Jag hittade även en plattv för 2 000 kr som jag ville köpa, dock så fanns den i Gbg och jag hade så klar ingen bil, yeey! Not! Men efter lite letande så bestämde Becca och jag oss för att åka ner om jag fick tag på den där snubben med tv:n. Men självklart så fick jag inte det, eftersom att det bara gick att maila till honom och han finns inte med på Eniro eller Hitta.se, himla stil alltså!
så det blev ingen tv för min del idag heller, men det lär ju komma fler tillfällen.

Det fick bli en fika med Citron på Nordfelts bestående av glassbulle och cola. Otroligt gott vill jag lova! Bastis mor kom fram och pratade med oss, fast det roliga var att ingen av oss (Citron eller mig) fatta att det var Bastis mamma i början! xD Jag fick för mig att det var Citrons mamma men sen efter kanske 3 sekunder så insåg jag att det var Bastis mor. Det måste ha sett aningen fånigt ut, två personer ser ut som frågetecken när den tredje är jättetrevlig osv. Men det är inte lätt när det är svårt ibland.
Efter det goda fikat och trevliga sällskapet så traskade vi iväg mot Bolaget för att införskaffa oss lite sprit! Mumma det där!

Fram mot 17 - 18 -tiden så fick det bli för mig att fara hem till Vargön för att duscha och göra mig iordning inför kvällens äventyr, fest hos Becca. Fick även prova på mitt minne då jag passade på att svänga inom Kvantum för att handla lite slödryck samt lite nödvändiga saker till Blåsut, fast jag glömde så klart tandkrämen och limeen (eller hur det blir). Det måste ha sett lite roligt ut, lilla jag kommer bärande på en korg med 3 stora pet-flaskor och 4 Bull.
Sen bar det av mot Becca som bara bor 5 minuter bort med cykel, som jag fick reda på denna gången då jag kom ihåg att kolla hur lång tid det egentligen tar.
Väl framme hos Becca så var det ganska dött eftersom att alla kom kanske runt 2-3 timmar "försent" men huvudsaken är ju att dom kommer.
Får väl erkänna att det var väldigt stelt tills de flesta åkte så att vi bara var fem pers kvar. Då började festen vill jag lova! Spelade lite Fuck the dealer (drickar spel) samt Jag har aldrig. Himla trevligt ^^
Efter en massa drickande så la sig alla fem i Beccas stora dubbelsäng och sov...

The End

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar