24 juli 2009

Sleeping beauty

090723

Övertrött, jag? Nej varför tror du det? Bara Ed fram och tillbaka över kvällen/natten, ner till Blåsut och öppna för snickaren, hem till vargön och käka frukost och sen fara fram och tillbaka som den dåren man ibland är.

Men senare på eftermiddagen/kvällen så cyklade jag som en dåre till Becca eftersom att det regnade och jag hade mjukisbyxor (som vanligt) så ville jag inte vara ute i regnet mer än nödvändig + att jag kände att jag behövde vakna upp lite, annars kunde jag ha fått skjuts till Becca, men icke sa nicke! Hurtig kände jag mig iaf oavsett vädret.
När jag kom fram till Becca så ser man att Nymark och Beccas lillasysters pojkvän Niklas sitter på golvet och spelar Pokémon Grön. Så jävla bra! Sen efter en liten stund så tröttnade Niklas så dom började kolla igenom lite porr som finns på datorn (som dom ska formatera om) för att sedan spela Heroes 4, fast det Ska ju vara Heroes 3 då.
Becca och Pernilla (systern) slängde ihop en Rabarber/Hallon paj/kaka eller vad det heter. Himla god blev den om man bortser från bären och rabarbern. Lite senare kom Andreas, Jonas, Sandra, Emelie, Jenni och Linnéa.
Kan ju passa på att berätta att Beccas ringklocka spårade ur totalt, slutade aldrig att ringa men tillslut så lyckades Becca skruva av skiten som man trycker på och dra ur "sladdarna" så det slutade att plinga. Det blev väldigt tyst efter det.

Men när alla var samlade så mummsade vi paj/kaka och spelade spel efter det. Ombytta roller eller något hette det, Jonas blev förbannad mer eller mindre, men han vann och jag tror att jag kom tvåa. Hehe... Alltid något.

Efter allt det så cyklade jag hem (på Blåsut) för att nana kudde, men det gick sådär med det, fast jag tror att jag slocknade vid 01 -tiden, har inget minne av det. Jag somnade ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar