10 juli 2009

Butterfly fly away

Idag fick det bli till att fara in till stan' för att träffa Plattfisken och fika/äta. Nordfelts fanns i våra tankar men icke sa nicke, det fick bli Café Cult för att käka varm baguett med valfrit klet på. Himla gott när vi väl fick maten.
En massa seriöst prat om alla de olika vägvalen som finns och besvärar oss just nu.
Kan väl inte precis säga att vi kom fram till något som vi inte redan visste, men alltid gott att prata av sig lite till en som har exakt samma "problem" x)

Efter besöket på Café Cult så skiljdes vi åt och jag traskade ner till Apoteket för att köpa något anti inflammations mojs så det fick bli till att knapra ibumutin 3/dagen i en vecka och försvinner inte skiten ur foten då så får jag ringa vårdrcentralen och kolla upp foten igen. Gaah den satans foten säger jag bara!
Efter det uppfriskande besöket så for jag hem till Jonis för att hämta lite pengar och pratade även lite med hans snälla mor, trevligt folk det där. Höll även på att bli påbackad av sjuktransporten eller vad det heter, stora bussas som backar och inte vet vart dom ska, dem gillar vi!
När jag väl kom hem så fick det bli till att kolla klart på The boy in the striped pyjamas, så sjukt underbar film! Den är ett måste på filmfronten!
Passade även på att kolla på Robin Hood ^^

Kl 20.00 så satt far, mor och jag som klistrade framför tv:n och kollade på familjens favorit program; nämligen Pistvakt! Efter det mycket roande avsnittet så fick det bli till att äta fredagasmiddag bestående av Kronärtskocka och Majskolvar. Nyttigt och gott värre.
Och nu så ligger jag i min säng och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan hänga upp den då jag och mor dealade på att om hon diskar så hänger jag upp tvätten. Hyfsat bra deal då det knappt finns något tråkigare än att diska. Borde väl packa inför Beachen imorgon också, vilket ska bli sjukt kul!

Caterpillar in the tree how you wonder who'll you be

Can't go far but you can always dream
Wish you may and wish you might
Don't you worry hold on tight
I promise you there'll come a day
Butterfly fly away

Butterfly fly away; spread your wings now you can't stay
Take those dreams and make them all come true
Butterfly fly away; you been waiting for this day
Hold on and you'll know what to do
Butterfly, butterfly butterfly fly away

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar