20 juli 2009

There's nothing else I can say

090719

Så trött, så sjukt trött efter gårdagens arbete! Hade verkligen ingen ork alls till att greja i huset, men det fick bli en tur ut till Coop Bygg för att införskaffa lite nödvändiga saker, passade även på att välja ut ett Ek golv till mitt rum. Sjukt snyggt och sjukt billigt, det är ju nästan så att man börjar undra vad som är fel med golvet när det kostar 59 kr/låda, fast mitt kosta 150 kr typ, men ändå! Äckligt billigt!
När vi väl var klara där inne så skulle mor prångt in på EM Möbler för att visa den nya soffan som ingen av övriga familjen hade så stor lust att se på, så det sket vi i så mor fick gå in själv och hämta tygprover medan vi satt kvar i bilen och lyssnade på Macken! Älskar Galenskparna!

När vi väl kom fram till huset så gick jag och la mig, dock så är jag ganska säker på att jag gjorde något annat, men jag kommer inte ihåg det. Men sen när jag vaknade så fick det bli till att planera Fallens med Emma och Plattfisken (PF).
Sen när vi väl kommit fram till något, så kläcker far idéen att han vill till Thn och äta lite, så vi bjuder med Norströms så det fick bli till att skjuta upp min planer 1h för att dra till Bishops Arms eller vad puben heter. Goda Vitlöksbrön' har dom där iaf.
Så jag kasstade i mig "maten" för att gå som en blå dåre med sjukt mycket träningsverk i benen och köra som en idiot till Vargön för att hämta upp Emma, Andreas och hans kompis. Men när jag kom fram till Emma så pratade hon med Djordje i telefon så jag åkte till Andreas och hämtade upp han och den andra, sen tillbaka till Emma för att kolla om hon var klar, men hon skulle inte med. Så jag körde som en mindre dåre tillbaka till Thn samtidigt som jag försökte få tag på dom andra, det gick ju sådär. Fick tag på PF men hon hade dåligt batteri, vem fan har med sig sin mobil till Fallens och har dåligt batteri! Borde vara HS (Head Shot) på sånt!

Men det fick bli EMD iaf, stod vi sidan om scenen så jag såg när dom skulle in på scenen, dom såg ju inte allt för glada ut, sen när dom uppträdde och sen när dom traskade ut igen. Jävla idioter till fjortisar som skriker halsen av sig och hörseln av alla andra, man har ju bara lust att dra till idiotern för att sen stå å skratta åt dem, eller skrika så in i helvet högt i deras små öron. Några "coola" pojkar som mobbade en liten skit unge som vägrade ge sig, men man behöver ju inte stå i en ring och putta ungen mellan alla andra för att sen dra omkull honom! Fattar dom inte att skit ungen bara tycker att det är kul och fortsätter, hade god lust att drämma till pojkarna med. Så håller man inte på! Det räcker ju med att för det första låta den lilla skiten passera mellan dem eller bara säga till honom, men inte uppmana honom till att vara en irriterande skit. Gaah... Dagens ungdomar vet fasen inte hur man ska uppföra sig bland folk, hur fan ska det gå med framtiden, och dom ska ta hand om oss när vi blir gamla och skruppliga, Herregud säger jag bara!

Efter uppträdandet så stod vi och väntade på PF och Lisa, men dom fanns ingenstans och det gick ju inte att få tag på ungarna. Men efter ett tag så ringde PF och sa att dom stod vid den röda bilen som blinkade... Jo men visst, den röda bilen ja! Jävligt bra förklaring, men vi traskade på in mot stan' och hittade dem tillslut.
Sen efter lite om och men så började vi gå till bilarna då började fyverkeriet så då fick vi andra som vi ville och PF fick snällt så och kolla på spetacklet. Dock så fick jag skruffs som faller ner efter att skiten har smällt precis bredvid ögat, snacka om att det sved gott. Himla osis alltså!
När vi väl kom fram till bilarna och bestämde oss för Donken så var det så sjukt tjockt med bilar så det blev fasen kö ända från rondellen som man kör till; Näl, Båberg, Siba och in mot Thn in till Thn. Tjockt med bilar eller?! När vi kommit en bra bit påväg så ringer PF igen och säger att dom drar till Shell i Vbg så vi åker dit, och när vi är där så säger dom att dom drar hem ist! Gaah.. Man blir ju inte annat än lite smått förbannad när dom håller på så! Så jag pkte och lämnade av Andreas och hans kompis hemma hos sig och efter det så hämtade jag upp Tony så for vi till Donken, man vill ju ha glas :P Så efter kanske 1h där så blev det 3h i Rune och en massa seriöst prat. Dock så blir man ju inte alltid så mycket klokare av sånt prat, men det hjälper att prata om sånt som tynger en lite...
Så jag kom inte i säng förens kanske 04.30! yeey då var jag sjukt trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar