29 juli 2009

Pang! Pang! Lucky Luke!

090729

Trött som in i helvete vill jag lova! Blev inte mycket sömn i går natt och upp tidigt. Men men... Sådant är livet. Har väl bara mig själv och skylla, men hur roligt är det att skylla på sig själv när man kan skylla på andra?

Och nu till min vanliga fråga (till mig själv då) "Vad har jag gjort idag?"
Jo vad har jag gjort idag? Jag har fått sålt handfatet för 50 kr då det var lite trasigt osv. Men jag menar, 50 kr är 50 kr och jag är i behov av pengar. Jag har även tränat idag. Så in i helevte skönt att träna måste jag bara säga. Underbart gäng att träna med och roliga övningar! Kan det bli så mycket bättre? Det skulle vara lite mer folk på träningarna då, men det är ganska gott att vara lite färre ibland också.
Dock så spökar min fot fortfarande och jag hatar den! Men det verkar den redan veta och vill då jävlas ännu mer med mig, eftersom att den verkar vara medveten om att jag behöver den väldigt mycket.

Kortfattat men bra så är det min dag. Passade även på att tillaga lite Pommes med Bearnaisesås när jag kom hem. Himla gott! Har även kollar på Lucky Luke, sjukt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar