27 juli 2009

Kill 'em until' they die from it

090727

Idag hade det ju då vart 1 års jubileum men icke sa nicke... Kan väl inte precis påstå att jag har deppat för det, men visst lite tråkigt är det ju.

Har fått gjort en del även idag. Eftersom att hantverkarna brukar anlända vid ca 06.45 så ställde jag mobilen på 06.30 och höll mig vaken och väntade och väntade på den där hantverkaren som senare aldrig dök upp. Så då passade jag på att stryka på ett till lager färg vid fönstret. Sen efter det så fick det bli till att nana kudde igen.
Hörde även hur någon ryckte i mitt fönster som jag medvetet inte hade stängt helt, men jag var för trött för att orka reagera mer på det. Sedan efter ett tag så hörde jag en massa ljud från huset så då fick jag gå upp och kolla vad det var eller vilka det var som hade anlänt. Men det visade sig att det bara var mor och far som hade kommit och dratt igång. Så det fick bli till att spendera lite mer tid med Steve för att sedan få en himla massa samtal om badkaret som jag lagt ut på Blocket. Folk var seriöst som galna!
Men mellan alla samtal så lyckades jag påbörja mitt fönsterprojekt. Får se hur det blir sen.

Jag har som du kanske förstod fått sålt badkaret till ett par som bor ca 1 mil från Borås. Palla åka så långt bara för ett badkar, tänkte jag tills jag insåg att jag ska ner till Kungsbacka bara för en tv! Är man ute efter låga priser så är man, mer eller mindre iaf.
Efter den inkomsten så fick det bli till att äta lite mat och nana lite till för att sedan dra ner till stan' för att träffa Emma, Djordje, Erik och Helena för att gå på nya HP filmen. Erik, Helena och jag hann även klämma in en liten fika runda på NF innan bion började, vilket var himla trevligt! Sen när vi skulle köpa popcorn så blev det en himla massa pengar och mycket prat men inte så mycket popcorn, men det löste vi tillslut det med.

Folk som inte stänger av ljudet på bion hatar jag! Ännu mer dem som Svarar under filmen! Vad fan är det för himla stil?! Inte nog med att han svarade han hade så in i helvete högt ljud så alla i närheten hörde vad personen som ringde sa... Jag blir seriöst galen på sånt! Skottpengar borde det vara på sånt folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar